sábado, 20 de octubre de 2012

Tablatura Sense Tu

 

Para los apasionados de la música, tengo un regalito.
Aquí esta la letra y la TAB o tablatura de Sense Tu, una canción de Terapia de Shock, conocida por su aparición en Pulseras Rojas.
También os dejo el vídeo por si no la conocéis.
 

 

 D

És de nit

     G

és tot fosc

      Em                 A

estic sol i no hi ha ningú

      D

és de nit

    G

un record

       Em                A

dins el cor, ella hi és a dins

         D              G

els seus ulls són brillans

   Em                A

i un somriure extravagan

    D                 G

ja no hi és l'he perduda

    Em                    A

va marxar lluny del meu abast

G                      A

i sempre estarà el meu cor

 

    D              G

sense tu jo no puc

    Em              A

sense tu si no hi ets

      D        G     Em      A

sense tu jo no sóc ningú

     D              G

sense tu jo no puc

    Em             A

sense tu si no hi ets

    D          G      Em     A

sense tu jo no sóc ningú

 

    D

és de nit

    G

és tot fosc

        Em

no estic sol no ho estic

       A

tu estas amb mi

      D                    G

i els teus ulls són brillants

   Em                A

i un somriure extravagan

G                      A

i sempre estarà el meu cor

 

     D              G

sense tu jo no puc

    Em              A

sense tu si no hi ets

      D        G      Em      A

sense tu jo no sóc ningú

     D              G

sense tu jo no puc

    Em             A

sense tu si no hi ets

    D          G      Em

sense tu jo no sóc ningú

 

A

   nooouhhoo..

 

      D     G

si no estàs aquí

      Em        A

si no estàs amb mi

      D       G

jo no et puc mirar

      Em       A

jo no et puc sentir

      D     G

si no estàs aquí

      Em        A

si no estàs amb mi

      D       G

jo no et puc tucar

      Em       A

jo no et puc besar

G                       A

i sempre estaràs el meu cor

 

         D                       G

és de nit.... |----------------|-3-------------------|

              |----------------|-0-------------------|

              |----------------|-0-------------------|

              |-4-5-7-5--4/5/4-|-0----4-5-7-5--4/5/4-|

              |----------------|-2-------------------|

              |----------------|-3-------------------|

               Em                    A                  D

              |-0-------------------|-0-----------------2--|

              |-0-------------------|-2-----------------3--|

              |-0-------------------|-2-----------------2--|

              |-2----4-5-7-5--4/5/4-|-2----0-0-2--0-----0--|

              |-2-------------------|-0-------------4---x--|

              |-0-------------------|-0-----------------x--|

No hay comentarios:

Publicar un comentario